مهندسان جوان

مهندسی

۱۴ مطلب در مرداد ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

برای درست کردن مخروط های برفی دلپذیر می توانید از یک دستگاه یخساز پودری استفاده کنید یا حتی برای خنک کردن نوشیدنی مورد علاقه خود و یا ایجاد یخ زدن ، فقط تراش های یخی باریک درست کنید. اگر می خواهید تابستان خود را کمی خنک تر کنید ، به دستگاه یخساز احتیاج دارید.

برای کمک به شما در انتخاب صحیح ، ما این راهنمای خرید مفید و چند بررسی از موارد دلخواه خود را برای شما قرار داده ایم.

اندازه

اندازه یخساز پولکی بر ظرفیت یخ آن تأثیر می گذارد. اگر یک دستگاه بزرگتر خریداری کنید، مجبور خواهید بود که یخ ها را کم کم دوباره پر کنید. ماشینهای کوچکتر برای تهیه یک یا دو وعده در یک زمان مناسب هستند. اگر قصد دارید برای دوستان و خانواده ، یخ در بهشت درست کنید ، یک دستگاه بزرگتر را انتخاب کنید.

مصرف برق

ماشینهای دارای وات بالاتر دارای موتورهای سریع تری هستند. برخی از مدلهای ارزان قیمت حداقل ۳۰ وات دارند ، در حالی که مدلهای گران تر آنها می توانند ۳۰۰ وات داشته باشند. وات کوچکتر برای مصارف خانگی مناسب است ، اما اگر برای مدت طولانی نیاز به اجرای یک دستگاه یخساز پولکی برای مقدار زیادی پوند یخ دارید ، مطمئناً به گزینه بالاتری برای وات احتیاج دارید.

بافت یخ

مقدار بی اندازه ای از بافت های یخی مختلف وجود دارد که می توانند با دستگاه های یخساز پودری ساخته شوند. بیشتر آنها از مکعب های یخ یا بلوک های یخ استفاده می کنند ، این اولین عاملی است که باعث تعیین بافت یخ ایجاد شده توسط دستگاه می شود. در حالی که برخی از آنها تراشیدن برف مانند پودری ایجاد می کنند ، برخی دیگر توپ یا تراشه های یخی کوچک ایجاد می کنند. آنچه شما ترجیح می دهید کاملاً به خودتان بستگی دارد ، بنابراین هیچ بافت صحیح یا غلطی وجود ندارد.

سهولت استفاده

این یک عامل مهم در انتخاب دستگاه شماست. دستگاه های یخ تراشیده شده ای که از بلوک های یخی استفاده می کنند کمی کارآمدتر از ماشین هایی هستند که از مکعب های استاندارد استفاده می کنند. این بدان معنا نیست که آنها برای یک فرد متوسط ​​خیلی مشکل هستند ، اما آنها برای تهیه یخ به یک یا دو مرحله اضافی نیاز دارند. همچنین افراد دیگری را که ممکن است از دستگاه استفاده کنند نیز در نظر بگیرید.

دوام

دستگاه یخساز پودری وجود دارند که در درجه اول از پلاستیک ساخته شده اند و سایر موارد که در درجه اول از فلز ساخته شده اند. بدیهی است که مدل های فلزی بیشتر از مدت زمان طولانی تری نسبت به همتایان پلاستیکی خود دارند. با این وجود ، اگر یک دستگاه یخساز پلاستیکی را انتخاب می کنید ، مطمئناً می توانید یکی از آنها را پیدا کنید که ساخته شده باشد و ماندگار باشد. ما همچنین توصیه می کنیم پلاستیک هایی را تهیه کنید که فاقد BPA باشد.

تجهیزات جانبی

برخی از دستگاه یخساز پولکی با تعدادی لوازم جانبی همراه هستند ، در حالی که برخی دیگر هیچ کدام را ندارند. برخی از لوازم جانبی موجود مانند قالب ، لیوان ، نی و جاشربت هستند. حتی اگر شما یک ماشین بدون لوازم جانبی اضافی می گیرید ، ناراحت نباشید. این بدان معناست که شما می توانید موارد دلخواه خود را انتخاب کنید و دقیقاً همان چیزی را که می خواهید بدست آورید.

قیمت

اکثر دستگاه های یخساز بین ۲۰ تا ۸۰ دلار قیمت دارند ، اما مدل های تجاری و یا وات بالاتر ، مدل های بزرگ می توانند بیش از ۱۰۰ دلار قیمت داشته باشند.

https://arkacool.com

  • mohandesanjavan صاد
  • ۰
  • ۰

همانطور که در قسمت اول تعمیر لباسشویی و قسمت دوم تعمیر لباسشویی ذکر کردیم، تکان های زیاد یک دستگاه ماشین لباسشویی در منزل می تواند بسیار نگران کننده باشدو نیاز به تعمیر لباسشویی داشته باشید. نگران نباشید! مواردی را برای تعمیر دستگاه لباسشویی به شما پیشنهاد می کنیم. اگر تاکنون به مشکلی برخوردید که نمی توانید آن را حل کنید، با تعمیر لباسشویی تاپ امداد مشورت کنید تا ببینید که آیا آنها می توانند مسئله را حل کنند.

تعویض کمک فنرها

۱)کمک فنرهای تعویضی را از سازنده دستگاه خود سفارش دهید. از شماره مدل و مارک ذکر شده در دستگاه خود استفاده کنید تا مشخص کنید از چه نوع ماشین لباسشویی استفاده می کنید. با سازنده خود تماس بگیرید و برخی از کمک فنرهای تعویضی را سفارش دهید.
کمک فنر کویل ها یا پیستون های کوچکی است که هنگام چرخش لرزش از طبل شما را جذب می کند. آنها همچنین طبل را به قاب دستگاه وصل می کنند. بسته به مدل شما ۲ یا ۴ یا ۵ عدد وجود دارد.
مدل و مارک معمولاً در قسمت جلویی ذکر شده است، اما ممکن است در یک صفحه فلزی در پشت دستگاه یا در داخل درب چاپ شود.
برخی از مدلهای جدید برای نصب کمک فنرهای جدید به یک متخصص نیاز دارند. دفترچه راهنمای دستگاه خود را بخوانید تا ببینید پانل جلو را برای دسترسی به کمک فنر می توانید خاموش کنید.

۲)آب را جدا کرده و از برق بکشید. خطوط تامین آب سرد و گرم را در قسمت پشت دستگاه پیدا کنید. شیر را روی هر خط بچرخانید تا بسته شود. با کشیدن پریز برق، برق دستگاه خود را خاموش کنید.
خطوط آب معمولاً نازک و از لاستیک ساخته شده اند. اغلب آنها در نزدیکی اتصال به قاب، دریچه ای آبی و قرمز دارند.

تعمیر دستگاه لباسشویی

تعمیر دستگاه لباسشویی

۳)پانل جلو را برای یک واشر فشار جلو بردارید. برای تعیین نحوه حذف پانل جلوی خود از سازنده خود بخواهید یا با کتابچه راهنمای دستگاه خود مشورت کنید. معمولاً این شامل برداشتن مهر و موم لاستیکی در درام شما و شل کردن چندین پیچ در زیر تابلو قبل از بلند کردن آن است.
پانل پایین را روی یک واشر فشار بالا بردارید. برای این کار باید دستگاه را در کنار آن کج کنید. قبل از انجام این کار، از خراش دادن پرونده با کشیدن فرش یا حوله خودداری کنید.
نکته: اگر پانل پایینی را روی یک واشر فشار بالا حذف کرده و یک فنر را به گردش در می آوری ، میله تعلیق شما خاموش می شود. دوباره آن را به مرکز طبل خود بچسبانید و دستگاه را مجدداً قرار دهید. این امر باعث ایجاد سر و صدا و لرزش می شد.

۴)کمک فنرها را با آچار یا قفل کانال ببندید. کمک فنرها را با جستجوی میله هایی که درام را به قاب وصل می کنند، پیدا کنید. پیچ و مهره های اتصال هر میله به درام و قاب را شل کنید. میله های خود را برداشته و آنها را کنار بگذارید. به نظر می رسد که آنها شکسته نشده باشند، اما ممکن است سیم پیچ داخلی یکی از این جاذب ها شکسته شود.
برخی از کمک فنرها دارای پین هستند که آنها را به درام و قاب قفل می کند. اگر هر کدام از پین ها از بین رفتند، آنها را به عقب بکشید. این احتمالاً دلیل لرزش شما بوده است.
اگر ۵ جاذب دارید، احتمالاً ۱ عدد از آنها در قسمت عقب قرار دارد. شما ممکن است نتوانید بدون کمک حرفه ای به این قطعه برسید.

  • mohandesanjavan صاد
  • ۰
  • ۰

مشاوره قانون کار

بسیاری از افرادی که در مورد قوانین کاری اطلاعاتی ندارند به وکیل قانون کار نیازمند می شوند تا اطلاعات خود را در این مورد تکمیل کنند. شما در هر کاری که مشغول به فعالیت باشید باید با قوانین آن کار آشنایی های لازم را به دست آورید. یکی از بهترین روش های دریافت اطلاعات قوانین کار وکیل قانون کار می باشد که بسیاری از افراد قوانین کار را برای شما توضیح می دهند و مشورت های لازم را برای شما بیان می کنند.

مشاوره قانون کار برای بسیاری از افرادی که از قوانین کاری اطلاعاتی ندارند بسیار مناسب می باشد. در ادامه مطالب سعی می کنیم برخی از مواردی که عموما در این رابطه مورد استفاده قرار می گیرد را برای شما بیان کنیم تا آشنایی بیشتری را در این مورد به دست آورید. سعی ما بر این است تا شما در شکایت های قانونی به مشکل بر نخورید . در نظر داشته باشید که حتی با وجود آگاهی نسبی در این زمینه ، هنگام بروز برخی از مشکلات حتما نیاز پیدا خواهیم کرد تا به وکیل اداره کار مراجعه کنیم.

  • mohandesanjavan صاد
  • ۰
  • ۰

امروزه کسب درآمد و فعالیت زنان در اجتماع به امری اجتناب‌ناپذیر بدل شده است، چنانچه شاهد افزایش روزافزون اشتغال بانوان در زمینه‌های مختلف می‌باشیم.

یکی از مشاغلی که از دیرباز بسیار مورد توجه بوده آرایشگری و راه‌اندازی آرایشگاه می‌باشد. کار درآرایشگاه شامل شاخه‌های متعددی بوده و به مرور زمان توسعه قابل‌توجهی یافته است.

تاتو شاخه ای از آرایشگری

یکی از شاخه‌های نسبتاً جدید آرایشی ، تاتو می‌باشد که با توجه به علاقه خانم‌ها برای برخورداری از آرایش دائم، طرفداران بسیاری یافته است. شما به راحتی می‌توانید با یادگیری این هنر برای خود مشتری جذب کنید و درآمد داشته باشید.

آموزشگاه آرایشگری قصر روشان با برخورداری از مجوز رسمی سازمان آموزش فنّی و حرفه‌ای، فعالیت خود را از سال ۱۳۷۸ در زمینه آموزش آرایشگری آغاز نموده و اقدام به تأسیس آموزشگاه آرایشگری کرده است. این آموزشگاه، با کمال افتخار هنرجویان بسیاری را آموزش داده و روانه بازار کار کرده است. این آموزش‌ها شامل دوره‌های متعدد و گسترده‌ای بوده که یکی از آنها نیز آموزش تاتو اعم از آموزش تاتو صورت و آموزش تاتو بدن است.
روش‌های انجام تاتو در گذشته با اکنون تفاوت بسیاری داشت. روش‌های قدیمی بسیار دردناک و سخت بود ولی اخیراً تاتو با روش‌های مدرن انجام یافته و درد به مراتب کمتری دارد.

همچنین امروزه این هنر با رعایت تمامی جنبه‌های بهداشتی و سلامتی عزیزان انجام می‌شود. آموزشگاه آرایشگری زنانه بانو یعقوبی با بهره‌گیری از جدیدترین فنون و تکنیک‌های به روز تاتو در خدمت شما عزیزان جهت آموزش تاتو صورت و تاتو بدن می‌باشد.

  • mohandesanjavan صاد
  • ۰
  • ۰

انحصار وراثت چیست و چه مراحلی دارد؟

برای تعیین تکلیف میراث هرکس پس از فوت، ابتدا باید ورثه را تعیین کرد. رسیدگی به این امر از سوی مرجع قانونی و با رعایت تشریفات مقرر در قانون را «انحصار وراثت» و رای صادر شده را «تصدیق یا گواهی انحصار وراثت» می نامند.

از کدام مرجع می توان درخواست صدور گواهی انحصار وراثت کرد؟

برای صدور گواهی انحصار وراثت باید به شورای حل اختلاف آخرین محل اقامت دائمی متوفی مراجعه کرد. لیکن باید توجه کرد که رسیدگی به دعاوی درباره اصل و نسب، وصیت، تولیت یا وقف که ممکن است پس از فوت متوفی ایجاد شود کماکان در صلاحیت دادگاه های عمومی است و چنین دعاوی حتی با توافق طرفین قابلیت طرح در شورای حل اختلاف را ندارد.

چه اشخاصی می توانند درخواست صدور گواهی انحصار وراثت کنند؟

معمولا یک یا چند تن از ورثه درخواست صدور گواهی انحصار وراثت می کنند، لیکن هر ذی نفعی از قبیل طلبکار متوفی یا ورثه، کسی که متوفی به نفع او وصیت کرده (موصی له) یا کسی که از سوی متوفی مامور اجرای وصیت شده است (وصی) می توانند درخواست صدور گواهی انحصار وراثت کنند. مخالفت یا همکاری نکردن یک یا چند تن از ورثه به هر دلیلی که باشد مانع رسیدگی و صدور گواهی انحصار وراثت نیست.

چه مدارکی باید همراه درخواست صدور گواهی انحصار وراثت ارائه شود؟

درخواست کتبی انحصار وراثت مشتمل بر نام، مشخصات کامل و اقامتگاه متقاضی، متوفی و همه ورثه و نسبت هر یک از ورثه با متوفی باید به همراه مدارک زیر به شورای حل اختلاف ارائه شود:

? -گواهی فوت متوفی صادر شده از سوی اداره ثبت احوال

2-کپی شناسنامه ورثه

? -کپی عقدنامه همسر دائمی متوفی

?-فرم استشهادیه دال بر منحصر بودن وراث به اشخاص نامبرده شده

?-گواهی تسلیم اظهارنامه مالیات بر ارث به اداره امور اقتصادی و دارایی آخرین محل اقامت متوفی. در این مرحله صرفا مشخصات متوفی و اموال و دارایی های وی در فرم مخصوصی به اداره دارایی اعلام می شود و نیازی به پرداخت مالیات نیست.

- ?رسیدگی به دعاوی درباره احوال شخصیه ایرانیان غیر شیعه، زرتشتی، کلیمی یا مسیحی در هر مورد بر اساس قواعد همان کیش و آیین انجام می شود بنابراین در صورتی که متوفی از اقلیت های مذهبی باشد نظر مرجع مذهبی مربوطه درباره تقسیم ماترک باید همراه درخواست ارائه شود.

زمان لازم برای صدور گواهی انحصار وراثت چقدر است؟

در صورتی که ارزش ماترک متوفی کمتر از ??میلیون ریال باشد، شورای حل اختلاف بدون انتشار آگهی و دعوت از ورثه، در جلسه فوق العاده با توجه به اسناد و مدارک ارائه شده، گواهی انحصار وراثت را صادر می کند. لیکن در صورتی که ماترک، بر اساس گواهی تسلیم اظهارنامه مالیات بر ارث، بیش از ??میلیون ریال ارزش داشته باشد، در فرضی که آخرین سکونتگاه متوفی در شهر بوده باشد به هزینه متقاضی، درخواست وی یک نوبت در روزنامه کثیرالانتشار آگهی می شود و در فرضی که آخرین اقامتگاه متوفی در روستا بوده باشد درخواست متقاضی در روستا اعلام عمومی می شود. پس از گذشت یک ماه از آگهی یا اعلام عمومی در صورت عدم وصول اعتراض، با توجه به اسناد و مدارک ارائه شده گواهی انحصار وراثت صادر می شود. در صورتی که در مهلت یک ماهه از زمان نشر آگهی هر شخص ذی نفعی به درخواست صدور گواهی انحصار وراثت اعتراض کند، به عنوان مثال شخصی ادعا کند که ورثه منحصر به اشخاص ذکر شده در درخواست نبوده و نام یک یا چند تن از ورثه عمداً یا سهواً اعلام نشده است یا شخصی مدعی شود که وصیت نامه ای از متوفی موجود است، شورای حل اختلاف در مواردی که صلاحیت رسیدگی به آن ها را دارد با تشکیل جلسه و دعوت از طرفین به موضوع رسیدگی و حکم مقتضی را صادر می کند و در مواردی که خارج از صلاحیت شورای حل اختلاف است با وصول اعتراض، رسیدگی به موضوع را در شورا تا تعیین تکلیف در دادگاه صالح متوقف می کند.

در مواردی که برخی ورثه از همکاری خودداری می کنند آیا می توان بدون ذکر اسامی آن ها درخواست صدور گواهی انحصار وراثت کرد؟

همان طور که پیشتر گفته شد هر ذی نفعی حتی بدون همکاری ورثه، می تواند درخواست صدور گواهی انحصار وراثت کند، بنابراین ارائه درخواست صدور گواهی انحصار وراثتی که در آن نام یک یا چند تن از ورثه ذکر نشده و ورثه متوفی به دروغ منحصر به افراد نامبرده در درخواست اعلام شده، هیچ ضرورتی ندارد. صرف نظر از مسائل شرعی و اخلاقی، قانون گذار چنین عملی را جرم دانسته و برای آن مجازات سنگینی تعیین کرده است. تکمیل فرم استشهادیه خلاف واقع و شهادت دروغ در این مورد نیز جرم است. ماده ? قانون تصدیق انحصار وراثت (مصوب 1309.7.14) مقرر می دارد: «هرگاه معلوم شود که مستدعی تصدیق با علم به عدم وراثت خود تحصیل تصدیق وراثت نموده یا با علم به وجود وارثی غیر از خود، تحصیل تصدیق بر خلاف حقیقت کرده است کلاهبردار محسوب و علاوه بر ادای خسارت به مجازاتی که به موجب قانون برای این جرم مقرّر است، محکوم خواهد شد.»

https://palizlaw.ir/p/84/%D8%A7%D9%86%D8%AD%D8%B5%D8%A7%D8%B1-%D9%88%D8%B1%D8%A7%D8%AB%D8%AA

  • mohandesanjavan صاد
  • ۰
  • ۰

آب برای همه موجودات زنده است و بدون آن ، ما فقط حدود پنج روز زندگی خواهیم کرد. بدن ما بیش از ۵۰٪ آب دارد و به حفظ دمای طبیعی بدن ، روانکردن مفاصل کمک می کند و بدن را قادر می سازد تا با دفع ادرار ، عرق و روده از بین بردن آلودگی ها را ممکن کند. پزشکان به ما توصیه می کنند حداقل هشت ۸ اونس آب بنوشید. هر روز لیوان آب و مطالعات نشان می دهد که زنان ، به طور متوسط ​​، تقریباً ۹۱ اونس مصرف می کنند. آب و مردان حدود ۱۲۵ اونس می نوشند. هر روز آب بخشی از این مصرف آب از غذاهایی مانند میوه و سبزیجات است. به نظر می رسد که چرا آب برای سلامتی ما بسیار مهم است ، اما درک خطرات مختلف ناشی از آلودگی و چگونگی محافظت از آب آشامیدنی شما می تواند عمیق تر باشد. استفاده از دستگاه تصفیه آب صنعتی اسمز معکوس یکی از این موارد است.

آیا آب شیر بی خطر است؟

به طور کلی ، در صورت تهیه سیستم آب عمومی که توسط یک شهرداری اداره و نگهداری می شود ، آب شیر مصرفی بی خطر است. هنگامی که آب آشامیدنی از یک مرکز تصفیه خارج می شود و به خانه شما سفر می کند ، استانداردهای کیفیت باید به الزامات ایمنی شدید برسند. متأسفانه ، حتی با این سیاستهای ایمنی ، به معنای این نیست که آب عاری از هرگونه آلودگی نیست ، بلکه این است که میزان آلاینده ها به اندازه کافی پایین است که هیچ خطری برای سلامتی ایجاد نکند. حوادث اتفاق می افتد و اگر آبرسانی به چیزی که می تواند بیماری ایجاد کند آلوده نشود ، تأمین کننده باید ظرف ۲۴ ساعت مصرف کنندگان را آگاه کند و پیشنهادات جایگزینی برای آب آشامیدنی سالم ارائه دهد.

انواع آلودگی ها

چند روش وجود دارد که آب می تواند آلوده شود. آب می تواند حاوی میکروارگانیسم هایی مانند انگل و باکتری باشد که از مدفوع انسان یا حیوان به آب اضافه می شود. همچنین می تواند از زباله های صنعتی مانند سمپاشی محصولات حاوی مواد شیمیایی یا نیترات های مورد استفاده در کودهایی که از زمین خارج شده اند آلوده شود. گاهی اوقات رسوبات طبیعی از زیر زمین می توانند مواد معدنی مختلفی از قبیل سرب یا جیوه داشته باشند که می توانند وارد آب شوند. سرب همچنین می تواند از طریق لوله های قدیمی سرب به منبع آب منتقل شود. حتی لوله هایی که ادعا می کنند “بدون سرب هستند” می توانند حاوی ۸٪ سرب باشند. برای جلوگیری از مصرف سرب هنگام استفاده از شیر آب ، از شیر آب سرد استفاده کنید و بگذارید آب قبل از استفاده برای یک دقیقه آب بکشد.

راه حل برای مشکل

غالباً هنگامی که اخطار آلودگی در مورد بحران آب به منازل ارسال می شود ، توصیه می شود آب شما را به مدت ۲۴ تا ۴۸ ساعت توسط دستگاه آب مقطر ساز صنعتی جوشانده شود ، بنابراین بسیاری از مصرف کنندگان تحت این تصور هستند که می توان آلودگی ها را با گرم کردن آب برای پاکسازی آن حذف کرد. جوشاندن آب در واقع میکروب ها را از بین می برد. با این حال ، آلاینده هایی مانند سرب ، نیترات و سموم دفع آفات با استفاده از این روش از بین نمی روند. این ممکن است نتیجه مخالف داشته باشد زیرا جوش باعث کاهش میزان آب هنگام تبخیر می شود و غلظت آلودگی را حتی بیشتر می کند. چهار فیلتر اصلی آب وجود دارد که برای از بین بردن آلاینده ها مفیدتر هستند:

فیلترهای کربن فعال شده – اینها می توانند آلاینده های آلی را که باعث تغییر طعم و بو می شوند ، از بین ببرند. سیستم های خاصی برای از بین بردن مواد شیمیایی مانند محصولات جانبی کلرزنی ، سموم دفع آفات و برخی فلزات مانند مس یا سرب طراحی شده اند.
دستگاه تصفیه آب صنعتی اسمز معکوس – این سیستم تصفیه می تواند نیترات ، سدیم ، سموم دفع آفات و پتروشیمی ها را از بین ببرد.
Ion Exchange – این نوع فیلتر می تواند مواد معدنی مانند کلسیم و منیزیم را از بین ببرد و از آنها در ترکیب با سایر سیستم ها مانند جذب کربن یا اسمز معکوس استفاده می شود.
تقطیر – این روش با جمع آوری چگالش بخار از آب جوش ، آب مقطر ایجاد می کند

http://alborzabcotavan.ir

  • mohandesanjavan صاد
  • ۰
  • ۰

میکروپیگمنتیشن چیست؟

میکروپیگمنتیشن القای ریزدانه‌های رنگی در حد فاصل قسمت رویی (اپیدرم) و زیرین(درم) پوست است. این کار برای رنگین کردن نواحی مورد نظر انجام می‌شود.

 

امروزه بیشتر خانم‌ها دلشان می‌خواهد همیشه آراسته باشند اما شاید فرصت و حوصله اینکه هر روز دستی به‌صورت ببرند نداشته باشند. شاید به همین دلیل تاتو و بعدها آموزش میکروپیگمنتیشن طرفداران زیادی پیدا کرده است.

 

تفاوت میکروپیگمنتیشن با تاتو

میکروپیگمنتیشن با تاتوی سنتی تفاوت‌هایی دارد. اولین تفاوت در دستگاه میکروپیگمنتیشن است. امروزه دستگاه‌هایی برای این کار استفاده می‌شود که ارتباط اجزای ثابت آن با قسمت‌های قابل‌تعویض و یکبار مصرف‌شان قطع شده و اصطلاحا جریان برگشتی به عقب ندارند و تضمینی بر سلامت انجام آن از نظر انتقال نیافتن بیماری از فردی به فرد دیگر است.

 

سوزن یکی از مهمترین عوامل تعیین کننده در کیفیت آموزش میکروپیگمنتیشن محسوب می گردد.  کارتریج دستگاه میکروپیگمنتیشن است که یکبار مصرف است و به جای سوزن‌های یکبار مصرف در دستگاه‌های سنتی تاتو به کار می‌رود که با سیستم بسته‌ای که دارند، تضمین‌کننده عدم‌برگشت خون و انتقال ترشحات از فردی به فرد دیگر است. سوزن کارتریج های استاندارد کاملا تیز بوده و با حداقل تخریب بافت، کاشت رنگدانه ها را به نحو مناسبی انجام میدهند.

اهمیت رنگ در روش میکروپیگمنتیشن

انتخاب رنگ مناسب برای میکروپیگمنتیشن از اهمیت ویژه ای برخوردار است. در صورت استفاده از رنگهایی که بر اساس اصول بهداشتی تولید نشده اند، سلامتی افراد با مخاطره جدی مواجه خواهد شد. 

 

برای اطمینان از عدم وجود حساسیت به رنگ میکروپیگمنتیشن نیز در مواردی آزمون رنگ و حساسیت تقریبا 7 روز قبل از انجام عمل انجام می شود که نتایج آن نشان می‌دهد رنگدانه باعث واکنش ناخواسته می‌شود یا نه. معمولا برای انجام آن، مقدار کوچکی از رنگدانه یا رنگدانه‌های مورد نظر جداگانه به پوست وارد می‌شود.

هاشور ابرو با میکروپیگمنتیشن: 

با تکنیک آموزش میکروپیگمنتیشن می‌توانیم تاتو ابرو انجام دهیم و شکل ابروها را مو به مو در موارد کم‌پشتی بسیار ظریف و پراکنده اصلاح کنیم. حتی با تاتو ابرو می‌توان با بالا بردن ناحیه خارجی ابرو، شکل دادن به ابرو یا باز کردن ابرو، چهره را زیباتر و جوان‌تر کرد. در صورت وجود نداشتن تناسب بین دو ابرو هم امکان یکنواخت کردن آنها با میکروپیگمنتیشن وجود دارد. اصلاح رنگ و شکل ابروها هم با این روش انجام می‌شود.

 

میکروپیگمنتیشن چشم:

با روش میکروپیگمنتیشن میتوان آرایش چشم به صورت دائمی داشته باشیم. میکروپیگمنتیشن روی پلک هم انجام می‌شود و می‌توان با آن باعث بیشتر به نظر رسیدن تراکم مژه‌ها شد.

 

همچنین آموزش میکروپیگمنتیشن چشم برای کشیدن خط چشم روی پلک با رنگ‌های مختلف (تاتو خط چشم)، تصحیح افتادگی چشم، کشیدن مژه‌ها در موارد وجود نداشتن مژه، اصلاحات افتادگی پلک با صاف کردن ناحیه کانتوس داخلی و روشن کردن ناحیه نزدیک به کانتوس خارجی و.. به کار می رود.

https://ghasreroshan.com

  • mohandesanjavan صاد
  • ۰
  • ۰

طراحی سایت هتل

طراحی سایت هتل می تواند از اهمیت بسیار بالایی برخوردار باشد زیرا کسب و کار اینترنتی از جمله طراحی سایت هتل می تواند یکی از مهم ترین بخش هایی باشد که باعث موفقیت در هر کسب و کاری اینترنتی در فضای فیزیکی می‌شود چون می توند معرف حضور شما به مردم باشد.

طراحی سایت هتل نیز از جمله آن مشاغلی است که لازم است در هتل‌ها و اماکن تفریحی گردشگری به کار گرفته شود. و همچنین از اصول بازاریابی باید برای جذب مشتری و مردم استفاده شود وگرنه نمی توان سود دهی های بالا و کسب درآمد پر سودی را در این کسب و کار حاصل کرد.

هر سال در شروع سال نو ، ایام مناسبتی ، تعطیلات و دیگر موقعیت های مناسبی که برای سفر حاصل می شود ، بهانه‌های مختلفی برای سفر کردن افراد وجود دارد که ابتدا در اولین اقدام به دنبال یافتن هتل مناسبی برای سفر خود هستند.

از این بابت با گسترش فضای اینترنتی و رزرو آنلاین هتل ها و اماکن طفریحی ، مسافران بیشتر مایل هستند تا از طریق بستری که در طراحی سایت هتل ایجاد می شود بتوانند به راحتی و با یک جست و جوی ساده هتل مورد نظر خود را در محل اقامت خود پیدا کنند که در ادامه به نکاتی که باید در طراحی سایت هتل در نظر گرفته شود اشاره می کنیم.

به همین دلیل اگر شما عزیزان صاحب یک هتل می باشید قادر خواهید بود که با طراحی سایت هتل و استفاده از تخصص سئو ، مشتریان را به سمت هتل خود جذب کرده و کیفیت هتل خود را به مردم مشان دهید تا نشتری دائمی شما شوند ، به همین دلیل طراحی سایت هتل می تواند یک راه بسیار خوبی برای معرفی هتل شما به سایرین باشد.

  • mohandesanjavan صاد
  • ۰
  • ۰

تمام یخچال و فریزر ها در حالی که به سیستم وصل شده و در حال کار هستند ، کمی سر و صدایی ایجاد می کنند ، اما این سر و صدا باید یک صدای کم صدا باشد و نه صدای بلند. هر گاه یخچال خود صدایی بلند داد می توانید به یکی از مراکز تعمیر یخچال تاپ امداد تماس بگیرید. اگر می خواهید خود علت را شناسایی کنید ادامه مطلب را مطالعه فرمایید.

  • mohandesanjavan صاد
  • ۰
  • ۰

میزبانی روز تولد ، بازنشستگی یا هر نوع جشن بزرگ در خارج از خانه روشی عالی برای ایجاد فضای بیشتر برای رویداد شماست. اماکن در فضای باز همچنین به شما امکان می دهد آزادی دلخواه بیشتری برای تزیین دلخواه خود داشته باشید ، زیرا محدود به طراحی ساختاری و فضای یک مکان داخلی نیستید.

خرید سایبان از یک برنامه ریز رویداد اولین کاری است که شما باید انجام دهید ، نه تنها برای سایه و محافظت از آب و هوا بلکه به دلایل دیگر. در اینجا مزایای خرید سایبان برای مهمانی در فضای باز شما آورده شده است.

  1. شرایج جوی
    وقتی برای مهمانی در فضای باز خود سایبان می خرید ، نیازی به نگرانی در مورد شرایط جوی قریب الوقوع نیست که در غیر این صورت باعث می شود مهمانی شما در داخل خانه جابجا شود. بسیاری از چادرهای مهمانی طوری طراحی شده اند که در مقابل باران معتدل تا معتدل ، بارش برف و باد مقاومت می کنند.

شرکت سایبان کاج برای مهمانی های شما برای نگهداری در شرایط مختلف آب و هوایی سایبان مناسب به شما عرضه می کند. سایبان پارچه ای و انواع مختلفی دارد که توسط پایه های فلزی پشتیبانی می شود. سایبان یک پوشش قابل حمل محصور است که می توان با یا بدون درب آن خریداری کرد که زیپ یا اتصال آن بسته است.

سایبان برای دور نگه داشتن حشرات در هوای گرم ایده آل است. اما یک سایبان همچنین به شما امکان می دهد در هر ساعت از سال میزبان مهمانی خود باشید. اگر میزبان یک مهمانی پاییز یا زمستان هستید ، می توانید از سایبان های مختلف سایبان کاج استفاده کنید.

  1. حریم خصوصی
    اگر جشن بیرونی خود را در حیاط خلوت خود یا یک مکان عمومی آزاد برگزار می کنید ، خرید سایبان به شما امکان می دهد تا حریم شخصی بیشتری داشته باشید. می توانید یک سایبان به اندازه کافی بزرگ تهیه کنید تا میزها و صندلی هایی برای مهمانان خود استفاده کنید تا از آن برای مهمانی خصوصی استفاده کنند. همچنین می توانید همسایگان شلوغ یا رهگذران کنجکاو را از سرگردانی در رویداد خود دور نگه دارید.

قبل از مهمانی خود ، لیستی از تعداد افراد شرکت کننده در تعیین سایز چادر مورد نیاز برای خرید به منظور میزبانی راحت از مهمانان خود ، تهیه کنید.

  • mohandesanjavan صاد